15 czerwca 2012

Prolog

            Śmierć od zawsze interesowała ludzkość, jako niezbadaną, najbardziej tajemniczą sytuację w naszym życiu. Niektórzy ludzie opisują śmierć jako przejście do całkiem innego odległego świata, różniącego się od rzeczywistości, realności, tego co znamy. Jedni twierdzą, że jest to coś lepszego niż dotychczas, przygotowanego specjalnie dla nas. Inni zaś uważają, iż to drugi świat, w którym wszystko jest lepsze i wspanialsze, wyjęte wprost z naszych snów i marzeń. Przychodzi szybko i czasem niespodziewanie. Możemy być jej świadkami lub ona sama może nas dotknąć. Jest to ostateczny cel naszego życia, koniec ziemskiej przygody. Nie jesteśmy w stanie tego przewidzieć. Przygotować się na coś, co jest niezapowiedziane. Nie zdołamy jej uciec, nie zdołamy obronić się przed nią. Śmierć dopadnie każdego, nieważne gdzie będzie się znajdował, co będzie robił, kim był. To stan, który jest nieznany nikomu, prócz mnie...



Aut. Cóż... Krótki prolog na początek, oddający kwintesencję bloga. Mamy nadzieję, że się spodoba i ktoś zainteresuje się naszym opowiadaniem.

6 komentarzy:

  1. Hej ;) Dzięki za spam ;))
    Przeczytałam prolog. Mimo tego, że jest krótki, ale za to treściwy i na temat.
    Śmierć jest jak najbardziej ciekawym tematem. Sądzę ,że takie opowiadania mają największą popularność, gdy każdy inaczej przedstawia śmierć, a tak naprawdę niewiele o niej wiemy ;]
    Jestem ciekawa co będzie w pierwszym rozdziale.
    --------------------
    Mam pytanie, Wy także będziecie czytać któreś z moich opowiadań ? Bo ja umieszczam w linkach tylko te blogi, które powiadamiam o nowych notkach. Bo ja kieruję się taką zasadą, że ''Ty czytasz moje, Ja czytam Twoje ''
    ;))
    Pozdrawiam serdecznie
    [niewinna-eliza.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  2. Historia zapowiada się naprawdę ciekawie. Prolog był krótki, ale takie mają być prologi. Muszą zaciekawić. Przeczytałam zarys fabuły i muszę przyznać, że wpadłyście na interesujący pomysł. Wstęp jak najbardziej mi się podobał i zachęcił do zapoznania się z kolejnymi odcinkami tego opowiadania. Czekam na rozdział pierwszy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaczyna się całkiem interesująco, a sam zarys fabuły wydaje się oryginalny. Bardzo spodobał mi się nagłówek, jest prześliczny. Prolog krótki, o śmierci, dość banalny, ale w pozytywnym znaczeniu. Ciekawa jestem głównej treści :)
    Pozdrawiam i liczę na to, że i wy wpadniecie do mnie.
    [szepty-polnocnego-wiatru]

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem ciekawie zaczynasz swoją historię. Temat, który obrałaś wydaje mi się niezmiernie ciekawy i pozostawia spore pole do popisu. Zobaczymy jak sobie z nią poradzisz ;)
    Dasz znać, gdy dodasz 1 rozdział?
    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://kwiat-smierci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Sam prolog nie powiedział mi nic co mogłoby mnie trafić do czytania tego opowiadania, ale na szczęście zajrzałam do fabuły i jestem na tak. Czekam na pierwszy rozdział, który mam nadzieję powie coś więcej. I jakbym mogła być informowana o nowych notkach, to byłabym niezmiernie wdzięczna. Zostawiam adres swojego bloga. Dzięki. Pozdrawiam. Xd

    http://ostatnia-przepowiednia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaintrygował mnie ten opis "śmierci"". Zabieram się z chęcią za rozdział 1 i mam nadzieję, że będę pozytywnie zaskoczona :)

    OdpowiedzUsuń